صابون زيبايي touch me
متفاوت ترین فروشگاه اینترنتی ایران
این وبلاگ برای فروش بهترین کالاهای موجود در سطح کشور ایجاد شده است.

صابون زيبايي touch me

قیمت: 4000 تومان

اين صابون با تركيبات خارق العاده و كاملا طبيعي در بازسازي پوست بسيار موثر بوده و شادابي و صافي آن را موجب مي شود. اين صابون همچنين با تنظيم رطوبت پوست به نرمي و جواني آن كمك كرده و پوستي لطيف را براي شما به ارمغان مي آورد. اين محصول همچنين با درمان و رفع لك هاي پديدار شده در اثر اشعه هاي مضر نور آفتاب پوست شما را به طور طبيعي صاف ، درخشان و نرم خواهد كرد. ويتامين E موجود در اين صابون با حفاظت از پوست هاي حساس به شيوه اي بنيادي چين و چروك ها را از بين برده و صافي آنرا باعث مي شود اين صابون زيبايي با فرمولي استثنايي و تركيبات طبيعي عصاره ي گياهان در از بين بردن لك ها و روشني پوست بسيار موثر مي باشد . از شر هر نوع لك صورت و چين و چروك ها رها شويد و نقاط سياه پوست را از بين ببريد. پوست خود را تندرست كنيد و زيبايي و سفيدي را به پوست خود هديه بياوريد.

طرز مصرف:‌صورت خود را مرطوب كرده و ‌صابون را بر روي پوست بماليد و پس از چند دقيقه آنرا بشوييد و اين عمل را روزانه دوبار در شب و روز انجام دهيد
محتویات : :سديم پالماتيك ، سديم پالكرنالت ، گليسيرين ، ويتامين E ، رايحه هاي دلپذير ، آگوا ، تريكلوسان و عصاره چموميل. زمان تحویل کالا در شهرستان حداقل 48 ساعت الی 72 ساعت و در صورت نیاز فوری از طریق تی پاکس و اتوبوس امکان پذیر است و هزینه ی این نوع ارسال با مشتری است .

برخی از ویژگیها
1) تحت لیسانس : فرانسه  2) ساخت كشور : تایلند  3) صابون برطرف كننده لك و نقطه هاي سياه رنگ پوست  4) از بين برنده جوش هاي سر سياه  5) از شر هر نوع لك صورت و چين و چروك ها رها شويد و نقاط سياه پوست را از بين ببريد.


خرید صابون زيبايي touch me

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

hasan85



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در تاريخ شنبه 18 تير 1390برچسب:‌صابون,صابون برطرف كننده لك ,از بين برنده جوش هاي سر سياه, توسط محمد حسن |